niedziela, 4 lutego 2018

Kocham Cię..

 Hej kochani.

  Witam się z Wami w tym jakże romantycznym lutym ;) Bardzo się cieszę, że mogę być częścią tego zespołu. Mam nadzieję, że moje prace będą Was zachęcać do tworzenia, a tutki zagłębią tajniki powstawania moich prac. Jako, że za niedługo walentynki to chciałam Wam pokazać pracę trochę łamiącą stereotyp mówiący, że MIŁOŚĆ to tylko  czerwone i słodkie serduszka.



Dlatego też stworzyłam kartkę troszkę niecodzienną ale od serca dla serca ;)

   
Jeszcze środeczek z tym najważnieszym jakże słowem..





 Użyte materiały :


           
                                                         

                                                   
                                                              


  Zapraszam Was Kochani na koniec do siebie i życzę wspaniałej niedzieli :) 
                            https://www.facebook.com/MaMiARTzmiloscidorekodziela/


2 komentarze:

  1. Bardzo ładne prace.Pięknie wykonane karteczki na Walentynki.Może i ja się pokuszę kiedyś zrobić .

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa jest ta kartka, taka z innej epoki..., fajne te skrzydełka...👍❤️

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)