czwartek, 6 października 2016

Ślubny zestaw w fiolecie

Hej, tu Aka.
Słota i deszcze na zewnątrz, a u mnie na zdjęciach jeszcze zielono i słonecznie.
Mam dziś do pokazania zestaw na ślub: pudełko na wino oraz kartkę.
Pudełko pomalowałam mleczną farbą kredową,
następnie ozdobiłam pastą strukturalną i perełkami w płynie.
Żeby uzyskać efekt lekkiego postarzenia i przetarć,
pudełko posmarowałam ametystową pastą woskową.
Tym samym zaoszczędziłam sobie trochę czasu,
bo gdybym robiła tradycyjne przecierki papierem ściernym, to trwało by to nieco dłużej.

Kartkę wykonałam z białych papierów, zabarwiłam je mgiełką fiołkową,
a następnie ozdobiłam pastami: strukturalną i woskową.





Ze sklepu Stonogi.pl użyłam:

Pasta woskowa Daily ART, ametyst, 25 ml Podkład biały Daily ART, 100 ml Pasta strukturalna Daily ART, 100 ml
Mgiełka Daily Art, Mixed Media Vintage Spray, 18 fiołkowy, 30 ml Farba kredowa Vintage, mleczna kraina, 100 ml [Daily Art]  Elementy tekturowe, Mehendi - laces - koronki [Scrapiniec 4272]
Perełki w płynie Daily ART, błyszczące białe, 25 ml Perełki w płynie Daily ART, przeźroczyste, 25 ml Perełki w płynie Daily ART, srebrne, 25 ml
Brokat 'Anielski pył', Crystal, 29.5 g  Zestaw kryształków samoprzylepnych, Gems Stickers Szpatułka metalowa Daily Art nr 3 Pianka dystansowa 3D, kostka 3 mm, 728 szt. [DPKD-001] Perełki samoprzylepne ECOnomy, Off White 4 mm, 440 szt. [GRPE-018]
Karton do scrapbookingu 25x25 cm, 300 gram, biały, 1 arkusz [S75] Zestaw kart i kopert, format DL, białe, 10 szt.

Kreatywności Wam życzę!

2 komentarze:

Dziękujemy za komentarz :)